طراحی نما

سنگ نمای ساختمان

سنگ تراورتن سفید نما برای نمای ساختمان بهترین
  • بهترین سنگ تراورتن نما سفید روشن برای نمای ساختمان

    برای بسیاری از معماران حرفه ای، سازندگان ساختمان و طراحان نما این سوال وجود دارد که بهترین سنگ سفید برای نمای ساختمان چیست؟ چطور سنگ سفید برای نمای ساختمان سفارش بدهم و سنگ های موجود در بازار، چه تفاوت هایی با هم دارند؟

    سنگ تراورتن سفید

    امروز تراورتن های سفید، محبوب ترین سنگ ها در بازار ساختمان ایران هستند. بسیاری از ساختمان های مجلل تهران با سنگ های تراورتن سفید پوشیده شده اند. اما کدام سنگ ها در بازار ایران بیشترین طرفدار را دارند؟

    سنگ تراورتن سفید روشن محلات، محبوب ترین سنگ های بازار ایران هستند که عموما مردم آنها را به نام مناطق کوچک اطراف محلات می شناسند. مثلا سنگ حاجی آباد که بافت های کرمی رنگ دارد، سنگ تراورتن عباس آباد که به خاطر امواج زیبایش مشهور است، سنگ تراورتن دره بخاری، سنگ تراورتن آتشکوه و …. از مهمترین سنگ های سفید تراورتن در بازار ایران هستند که همگی از کوه های اطراف شهر محلات استخراج می شوند.

    سنگ سفید طبس

    یکی دیگر از سنگ های سفید پر طرفدار در بازار سنگ ایران،سنگ سفید طبس است. سنگ طبس به خاطر اینکه برند مشهوری مثل سنگ حاجی آباد ندارد، قیمت بسیار مناسب تری دارد. سنگ طبس از نظر استحکام و زیبایی، یکی از بهترین سنگ های تراورتن در بازار ایران به شمار می رود.

    سنگ سفید «قصر یخی» یکی از محصولات منحصر به فرد سنگ شهر است

    که تمامی مراحل تولید آن، از استخراج تا فراوری و تولید، در معادن و کارخانه های سنگ شهر انجام می شود و قیمتی به مراتب مناسب تر از سنگ های طبس و تراورتن آتش کوه و… دارد و تنها سنگ سفید تراروتنی است که می توانید آن را به صورت غیر نقدی و اعتباری خرید کنید.
    سنگ مرمریت سفید یکی دیگر از سنگ هایی است که برای نمای ساختمان هم استفاده می شود اما برای کف ساختمان کاربرد بیشتری دارد. در حال حاضر مرمریت دهبید، یکی از مشهورترین و درخشان ترین سنگ های مرمریت بازار ایران است.

    سنگ های ترامیت هم یکی از گزینه های مناسب برای سنگ نما هستند که قیمتی به مراتب پایین تر از سنگ های تراورتن دارند. ترامیت میان دو آب، ترامیت بوکان و ترامیت مرو دشت، از جمله مجموعه های سنگ سفید مناسب برای نما ساختمان هستند که در مجموعه سنگبری های سنگ شهر تولید می شوند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *